ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

پذیرش و اطلاعات

واحد پذیرش:

پس از انتظامات، نخستین واحد مرتبط با مراجعین، واحد پذیرش است که بیمار را ضمن تعیین نوبت پذیرش  یا بصورت سرپائی به درمانگاه، یا بخش‌های بستری و یا اورژانس ارجاع می دهد. این واحد می بایست فعالیت های خود را توأم با رعایت حقوق بیمار و ایجاد یک ارتباط خوب بین بیمارستان و مراجعه کنندگان تحت پوشش قرار دهد.

مسئول : فاطمه مرادي كارشناس ارشد آموزش مديريت اطلاعات سلامت

پذیرش

۱ - برای پذیرش در بیمارستان ابتدا با دردست داشتن مدارک زیر به پذیرش واقع در لابی بیمارستان مراجعه کنید.

مدارك مورد نياز جهت بستري

  • دفترچه بيمه (تاريخ دفترچه بيمه داراي اعتبار باشد)
  • برگ دستور بستري پزشك معالج
  • كارت شناسايي (شناسنامه و كارت ملي)

*حضور پدر یا جد پدری یا قیم قانونی برای پذیرش بیماران زیر 18 سال الزامی است.

* اجازه عمل بیماران زیر 18 سال با حضور پدر یا قیم قانونی بیمار ( با ارائه قیم نامه ) امکانپذیر می باشد . در صورت عدم امکان حضور پدر یا قیم قانونی خواهشمند است اصل یا فکس رضایت نامه محضری به شماره فکس 88715216_ 021واحد دبیر خانه مرکز ارائه گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به واحد مددکاری اجتماعی مراجعه نمایید.

در صورت دستور پزشك موارد زير قبل از عمل انجام گردد:

v      آزمايشات خون و ادرار ،فتوگرافي ، انجام مشاوره ها (بيهوشي ،اطفال،داخلي ...) راديوگرافي ، تهيه وسايل مورد نياز مانند تيشو و ....

v      هنگام مراجعه جهت بستری حتما مبلغ ودیعه راه همراه داشته باشيد.اين مبلغ علی الحساب   مي باشد . در هنگام ترخیص ما به التفاوت علی الحساب پرداختی محاسبه و در صورت مازاد بودن استرداد و در غیر اینصورت بایستی پرداخت گردد .لطفا جهت اطلاع از هزينه هاي تقريبي به واحد حسابداري ترخيص مراجعه نماييد.

دستورالعمل بستري الكتيو

1- تشكيل كارت درمانگاه در قسمت پذيرش.

2-ويزيت بيمار توسط پزشك

3- انجام راديوگرافي از محل آسيب ديده در صورت نياز

4-صدور دستور بستري .

5- مراجعه به باجه هاي نوبت دهي

6-انجام فوتوگرافي و مشاوره بيهوشي

*درصورت داشتن مشاوره ديگر ‌پس از دريافت برگه مشاوره از سرپرستار كلينيك به پذيرش نوبت دهي مراجعه و نوبت بستري خود را تثبيت نماييد.

7-مراجعه در زمان تعيين شده به پذيرش بستري

8- تشکیل پرونده بستری به انظمام اوراق اصلی پرونده

9 - اخذ رضایت نامه از بیمار یا ولی آن ، چاپ دستبند بستری و بستن آن دور دست بیمار

10 - ارجاع بیمار به صندوق بیمارستان جهت پرداخت ودیعه

11- تحویل کیف بیمارستان به بیمار

12 - هدایت بیمار توسط همیار بیمار به بخش بستری مربوطه بستری در بخش

13-قرار گرفتن بيمار در ليست اتاق عمل جهت انجام عمل جراحي طبق نوبت و نظر پزشك معالج.

دستورالعمل بستري اورژانس

1-تشكيل كارت درمانگاه در قسمت پذيرش اورژانس

2- ويزيت بيمار توسط پزشك اورژانس

3- انجام راديوگرافي از محل آسيب ديده

4- صدور دستور بستري

5- تشكيل پرونده بستري  و تحويل پرونده به پرستار بخش اورژانس

6-تحويل لباس و البسه بستري

7-انجام اقدامات آماده سازي بيمار جهت بستري

8- انتقال بيمار به بخش بستري مربوطه.

9-قرار گرفتن بيمار در ليست اتاق عمل جهت انجام عمل جراحي طبق نوبت و نظر پزشك معالج.

برای آگاهی از قوانین پذیرش بيماراني كه بيمه مي باشند  

1- در صورت داشتن بیمه  خدمات درمانی و تامین اجتماعی ، دفترچه بیمه باید همراه بیمار باشد.

2 مامور بیمه تامین اجتماعی روزانه از ساعت 8 الي14 جهت تایید دفترچه بیمه در مرکز حضور دارد . لطفا جهت تایید بیمه سر تخت خود حضور داشته باشید.

3 مامور بیمه خدمات درمانی روزهای فرد در مرکز حضور دارد. در روزهای زوج حسابداری مرکز مسول تایید دفترچه خدمات درمانی می باشد.

4 برای تایید بیمه اطفال باید شناسنامه و دفترچه بیمه پدر و مادر همراه بیمار باشد.

5 برای دختران مجرد دفترچه بیمه فرد + شناسنامه فرد باید در دسترس باشد.

6 دفترچه بیمه تامین اجتماعی بیماران حتما دارای کد ملی باشد.در غیر اینصورت با مراجعه به شعبات بیمه نسبت به مشخص کردن کد ملی اقدام فرمایید.

7 به تاریخ اعتبار دفترچه بیمه توجه فرمایید که حتما اعتبار داشته باشد. در صورت اتمام اعتبار بلافاصله به سازمان بیمه گر مراجعه نمایید.

8 عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه نمی باشند .لطفا هزینه آزاد را از واحد حسابداری- ترخيص سوال فرمایید.

9 در مورد اعمال جراحی ترمیمی لب ، بینی و گوش تائیدیه ناظر بیمه الزامیست.

10 مشخصات و عکس دفترچه بیمه ارائه شده با فرد بیمار تطبیق داده شود و در صورت تخلف دفترچه ضبط و به مراجع قانونی جهت اقدامات بعدی تحویل داده می شود.

11 هر روز صبح مددکاران مرکز مرکز در بخش حاضر می شوند و بیمارانی را که بیمه نیستند ولی امکان بیمه شدنشان وجود دارد توسط ایشان شناسایی و راهنمایی خواهند شد.

12 بیمارانی که در منزل آسیب دیده اند و بیمه ندارند به همراه شناسنامه +کارت ملی بیمار ، ترجیحا تا قبل از عمل جراحی می توانند به واحد مددکاری اجتماعی جهت صدور معرفی نامه بیمارستان و راهنمایی به نزدیکترین اداره بیمه خدمات درمانی مراجعه نمایند.

13 برای بیماران زیر 18 سال شرط بیمه خانواده برای گرفتن دفترچه بیمار وجود دارد.خواهشمند است مدارک تمام فرزندان زیر 18 سال خانواده و پدر و مادر بیمار را همراه داشته باشید.

14 بیمارانی که به علت نزاع آسیب دیده اند، تحت پوشش بیمه خدمات درمانی ایرانیان قرار نمي گيرند.( جهت توضیحات بیشتر به نماینده بیمه خدمات درمانی مراجعه شود.)

15 - بيماران تصادفي در موقع مراجعه به اين مركز حتي الامكان كپي برابر اصل كروكي تصادف  را به همراه داشته باشند ويا تا زمان ترخيص آن را به واحد درآمد و ترخيص ارائه نماييد، در غير اين صورت هزينه ها به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

16 -جهت دريافت معرفي نامه بيمارستان به واحد مددكاري اجتماعي مراجعه گردد. توجه شود نام بيمار حتماً بايد در كروكي محل حادثه قيد شده باشد .

17 - در هر بار مراجعه به مركز جهت دريافت خدمات بايد كروكي برابر با اصل را همراه داشته باشيد در غير اينصورت هزينه هابه صورت آزاد محاسبه مي گرد.

18 - در صورت داشتن بيمه نيروهاي مسلح تاييديه دفترچه را همراه داشته باشيد . جهت گرفتن تائیدیه به آدرس زیر مراجعه نمایید.

*آدرس=خ كارگر شمالي كوچه رهنما پ18 ساختمان اداري ارتش*

19- بيماراني كه به علت خفت گيري آسيب ديده اند ، جهت استفاده از خدمات بيمه بايد نامه ضارب ناشناس متواري از كلانتري داشته باشند.

نقشه دسترسی مرکز

چه كسي آنلاين است؟

ما 9 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم